Blog

Nástrahy stavebních prací: Když se to zasekne a řemeslníci odejdou

Nástrahy stavebních prací: Když se to zasekne a řemeslníci odejdou 9/10/2020

V tomto článku jsme se zaměřili na typická organizační úskalí při realizaci interiérů.  

Rozpočet na interiéry II. Kde nešetřit, když musíte snižovat náklady

Rozpočet na interiéry II. Kde nešetřit, když musíte snižovat náklady

1/9/2020

Přečtěte si, do kterých tří oblastí se vždycky vyplatí zainvestovat.

Rozpočet na interiéry. Proč je důležité si ho s architekty vyjasnit předem?

Rozpočet na interiéry. Proč je důležité si ho s architekty vyjasnit předem?

31/7/2020

Hledáte firmu, která vám navrhne nové kanceláře? Připravte si rozpočet už na první schůzku.

Kancelářské trendy pro rok 2020: hodně světla, přírody i možností k relaxu

Kancelářské trendy pro rok 2020: hodně světla, přírody i možností k relaxu

17/1/2020

Nastupující generace zaměstnanců má zcela odlišné představy o práci než jejich rodiče. Lidé se dnes v kanceláři chtějí cítit svobodnější, záleží jim na životním prostředí a představa nekonečných přesčasů či workoholismu je budí ze spaní. Firmy se tomu musejí přizpůsobit – a propsat to v roce 2020 do svých kanceláří.

Kvalitu pracoviště určuje i hygienické zázemí. Při rekonstrukci proto nezapomínejte na toalety

Kvalitu pracoviště určuje i hygienické zázemí. Při rekonstrukci proto nezapomínejte na toalety

5/12/2019

Při generální rekonstrukci kanceláří chce každý nádhernou recepci, vyladěnou zasedačku nebo moderní kuchyňku. Celkovou úroveň pracoviště ale ovlivňuje také hygienické zázemí, tedy toalety nebo umývárny. Co o nich říkají zákony – a co náš architekt?

Objevte vše co děláme v našich projektech

Uvodní konzultace je zdarma!

Kolik metrů čtverečních kanceláře potřebuje jeden zaměstnanec k pohodlné práci?

Kolik metrů čtverečních kanceláře potřebuje jeden zaměstnanec k pohodlné práci?

15/11/2019

Ne všechny firmy si mohou dovolit, aby měl každý zaměstnanec vlastní kancelář. Buď na to není prostor, nebo některé týmy musí sedět pohromadě. V takovém případě je dobré vědět, kolik metrů čtverečních prostoru by každý zaměstnanec měl mít, aby se při práci cítil pohodlně.

Čtyři z pěti uchazečů o práci se řídí vzhledem kanceláří

Čtyři z pěti uchazečů o práci se řídí vzhledem kanceláří 10/10/2019

Firmy ztrácí kvalitní lidi kvůli nekvalitnímu pracovnímu prostředí. Výzkumy ukazují, že 80 % uchazečů o práci považuje vzhled kanceláří za klíčový faktor při rozhodování. Přečtete si víc v článku, který jsme připravili pro ekonomický deník E15 Premium.

kontaktujte nás

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše
Vlastní

Vlastní nastavení cookies