Návrhy a design interiéru kanceláří

29 / 01 / 2024

viktoriano

Estetika pracovního prostředí je jedním z klíčových aspektů, které ovlivňují produktivitu, spokojenost a pohodu zaměstnanců. Výrazně také nabývá na významu ve chvíli, kdy k vám klient zaskočí na kávu – design kanceláří v tuto chvíli přímo ovlivňuje to, jak se u vás klient cítí. Z toho důvodu je nezbytné, aby interiéry kanceláří reflektovaly aktuální trendy a nabízely pohodlí jak zaměstnancům, tak klientům.

Hlavní zásady návrhů kanceláří

Dokonalý interiér kanceláří stojí hned na několika pilířích, které je třeba při návrhu zohledňovat. Ty se navíc v čase mění a formují, ovlivňují je nové trendy a je rovněž třeba myslet na specifické potřeby zaměstnanců.

  • Funkčnost a flexibilita – Kanceláře navrhujeme tak, aby podporovaly veškeré potřeby zaměstnanců. Vytváříme flexibilní pracovní prostory, které nabízí místa pro individuální práci, týmové porady nebo také neformální setkání.
  • Ergonomie – Správné uspořádání prostoru, dostatek místa, světla i čerstvého vzduchu přispívají k dokonalému komfortu při práci. Ergonomický nábytek pak zajišťuje prevenci zdravotních problémů spojených s dlouhodobým sezením u počítače.
  • Estetika a barvy – Použité barvy, osvětlení a materiály výrazně formují atmosféru v kanceláři. Světlé barvy prostor otevírají, provzdušňují a dodávají mu svěžest, zatímco teplé tóny vytváří pohodlnější a útulnější prostředí.
  • Udržitelnost – Použití ekologických materiálů je nejen právě trendy a dodává pracovnímu prostoru skvělý vzhled, ale dokáže také výrazně vylepšit image firmy. Nebojte se proto zakomponovat do kanceláří i tento prvek.

Návrhy a design kanceláří podle Premiérů

Prohlédněte si vybrané návrhy, designy a realizace kanceláří z dílny našich zkušených architektů v naší malé online exkurzi. Který se vám líbí nejvíce?

Návrh a realizace interiéru kanceláří pro kosmetickou firmu GIVET

V rámci návrhu a realizace interiéru pro kosmetickou firmu Givet vznikl nový reprezentativní showroom. Naši architekti ve Spielberk Office Centru vytvořili unikátní prostor s relax zónou na terase. 

Návrh a realizace interiéru kanceláří pro IT firmu Codasip

Naši architekti a realizační tým zajistili návrh a realizaci interiéru kanceláří pro IT firmu Codasip. I přes požadavek na uzavření vybraných místností se podařilo v rámci celku udržet dojem vzdušného openspace. 

Návrh a realizace interiéru kanceláří pro společnost Atlas Copco

Pro společnost Atlas Copco jsme navrhli a zrealizovali kanceláře v komplexu Spielberk Office Centre. Celé realizované patro se skládá z více než 30 zasedacích místností a phoneboxů s akustikou od ReFelt.

Realizace interiéru kanceláří pro softwarovou firmu Asseco Group

realizace kanceláří pro Asseco Group jsme jako dodavatel truhlářské atypické výroby zkrátka nemohli chybět. Pro čtyři patra kanceláří jsme nechali na míru vyrobit barvené kuchyňky, dodali jsme i coffee pointy, knihovny, recepci a další.

Návrh interiéru kanceláří pro rozvozovou společnost Wolt 

Náš tým architektů se postaral o návrh interiéru kanceláří pro rozvozovou firmu Wolt, kdy vznikl vzdušný openspace, jednačky či moderní a funkční společenský prostor s kuchyňkou. 

Návrh a realizace interiéru kanceláří Konica Minolta II

Tato společnost s japonskými kořeny se stará nejen o úspěchy v technologickém odvětví, ale také o pohodlí svých zaměstnanců. Právě proto jsme navrhli a zrealizovali kanceláře pro brněnskou pobočku Konica Minolta. 

Návrh a realizace interiéru kanceláří Frontman

Taot brněnská společnost poskytuje zázemí menším společnostem, které se chtějí rozvíjet. Ve spolupráci s naší partner architektnou Markétou Bergerovou jsme navrhli a zrealizovali přestavbu kanceláří Frontman umístěných v technologickém parku VIENNA POINT. 

Návrh a realizace interiéru kanceláří Deutsche Telekom 

Ve spolupráci s HUA HUA ArchitectsPro jsme realizovali redesign kanceláří pro pobočku Deutsche Telekom. Pro otevřený relax room jsme dodali růžové regály, přidali jsme také pohodlné pohovky i osvětlení a nové koberce. No a nechybí ani praktický phone box.

Návrh a realizace interiéru kanceláří MT Legal

Moderní prostory administrativní budouvy Babák Office, které se rozkládají přes celé patro, se staly domovem brněnské advokátní kanceláře. My jsme společně s naším architektem Michalem Štanclem navrhli a zrealizovali tyto kanceláře pro MT Legal do posledního detailu. 

Návrh a realizace interiéru kanceláří MILT

Interiér kanceláří jsme navrhli a zrealizovali i pro společnost Milt, resp. pro její brněnskou pobočku. Milt je výrobcem interiérových příček, mobilních stěn, velínů a vestaveb do hal, nabízí také zelené stěny a akustické podhledy a panely.

Trendy v designu kanceláří

Změny trendů v interiérovém designu jsou dynamické a vyvíjejí se stále rychleji. Na jaké prvky se můžete v nově realizovaných kancelářích těšit letos?

  1. Open space vs. soukromí – Zatímco otevřené kancelářské prostory podporují spolupráci a vzájemnou komunikaci, je také důležité poskytnout zaměstnancům soukromí, když se potřebují soustředit.
  2. Biofilní design – Tento trend spočívá v začleňování přírodních prvků do interiéru. Jedná se zejména o živé rostliny, přírodní materiály nebo třeba výhled ven – spadá sem zkrátka vše, co připomíná přírodu. Biofilie má pozitivní vliv na duševní zdraví a produktivitu zaměstnanců.
  3. Integrace technologií – Moderní design kanceláře se neobejde bez nejnovějších technologií, které usnadňují práci. Skvělou volbou jsou interaktivní tabule, systémy pro videokonference nebo automatizované řízení osvětlení a teploty.
  4. Flexibilní a modulární nábytek – Vedle udržitelnosti a důrazu na přírodu získává na oblíbenosti nábytek, který lze snadno přesouvat a přizpůsobovat. Modulární nábytek umožňuje zaměstnancům měnit pracovní prostředí podle aktuálních potřeb.

Význam estetiky pracovních prostor

Dobře navržený kancelářský interiér dokáže významně přispět k celkové spokojenosti a výkonnosti zaměstnanců. Příjemné a funkční pracovní prostředí nejenže zvyšuje produktivitu, ale ocení jej také HR oddělení. Krásné kanceláře totiž mají pozitivní vliv také na nábor a udržení talentovaných pracovníků.

Kromě toho, kvalitní a krásný design kanceláří odráží hodnoty a kulturu společnosti, což vylepšuje vnímání značky jak interně, tak externě. Získáte tak dodatečnou výhodu, kterou využijete při obchodních jednáních či schůzkách s klienty.

Zajistíme pro vás nejen interiérový design v Praze nebo Brně, ale kdekoliv po republice. Nabízíme vám komplexní služby od A do Z, tedy od návrhu po realizaci.

Prohlédněte si další námi realizované interiéry.

Design kanceláří je dynamickým oborem, který reaguje na změny v pracovním prostředí, technologiích a potřebách zaměstnanců. Perfektní interiér kanceláře vyžaduje pečlivé zvážení a zapracování mnoha faktorů, od ergonomie a funkčnosti až po estetiku a udržitelnost. V konečném důsledku je cílem vytvořit prostředí, které je nejen krásné, ale také podporuje zdraví, pohodu a produktivitu zaměstnanců.

Máte dotazy nebo jsme vás zaujali natolik, že nám toužíte svěřit i vaši restauracikavárnukancelář nebo dům? Kontaktujte nás ještě dnes a začněte svou cestu k eleganci a pohodlí s PREMIER interiors.

Objevte vše co děláme v našich projektech

Líbí se vám naše práce?

Od nudné šedi do kabátu vaší značky!
Úvodní konzultace je zdarma.


kontaktujte nás

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše
Vlastní

Vlastní nastavení cookies